מנהיגות בקולנוע - מפגש חשיפה חווייתי לפרוייקט
הכרות חווייתית עם התכנית עבור הצוות של המקום.
כתיבת תסריט
1. מי – שם, גיל, מצב משפחתי, מגורים, עיסוק,......
2. מתי – הסצנה מתרחשת
3. איפה - פוגשים את הגיבור
4. מה הוא עושה ברגע זה?
5. מי נמצא שם איתו? – אחד/יותר אנשים, כאן בוחרים אדם נוסף אחד (האנטגוניסט) ושואלים פרטים לדמותו (חזרה על 1).
6. מה קשה לגיבור?
מבנה המפגש 12:00 -12:25 - הצגה עצמית של המנחה, הצגה שמית של המשתתפים, חימום - מי כמוני 12:25-12:50 - סבב תפקידי הקולנוע - צלם, סאונד, קלפר, תסריטאי, שחקן, קהל 12:50-13:40 - בנייה של תסריט הסצינה, צילום הסצינה (שימו לב לעבוד על פי מפגש ההדרכה - שתי סצינות) 13:40 - 14:00 - צפייה 14:00 - 14:15 - סגירה- משהו שעשיתי והפתיע אותי, משהו שמישהו אחר עשה והפתיע, מה אני לוקח מכאן
מטרתנו היא ליצור את התנאים כך שאנשי הצוות נרתמים לפרוייקט. הליווי שלהם את הפרוייקט מאוד קריטי להצלחתו.
זוהי אחת המטלות המרכזיות של המנחה. להסביר את חשיבות העבודה עם הקו-מנחה - איש הצוות המלווה.
יש להנחות את הצוותים לקשיים שעלולים להתעורר: 1. תלמיד המתקשה להישאר במפגש. יש להשתדל להבין את הקושי שלו ולעזור לו להישאר במפגש. 2. קו-מנחה שמרגיש שהמשימה קשה לו כי היא דורשת ממנו להיות בתפקיד חדש.