סצנות מהחיים - מפגש 2 - מפגש חשיפה חווייתי לפרוייקט
הכרות חווייתית עם התכנית עבור הצוות של המקום.
1. יש להחליט על איפה ומתי
2. להחליט מיהו הגיבור והאנטי גיבור (פרוטגוניסט ואנטגוניסט)
3. הסצינה חייבת לכלול בתוכה מצב בו הגיבור חייב לבחור איך הוא פועל (בין שתי אפשרויות)
4. שתי האפשרויות הן שוות משקל מבחינת רווח ומחיר.
5. הבחירה של הגיבור היא המסר שעובר מהסצינה.
מטרתנו היא ליצור את התנאים כך שאנשי הצוות נרתמים לפרוייקט. הליווי שלהם את הפרוייקט מאוד קריטי להצלחתו.
זוהי אחת המטלות המרכזיות של המנחה. להסביר את חשיבות העבודה עם הקו-מנחה - איש הצוות המלווה.
יש להנחות את הצוותים לקשיים שעלולים להתעורר: 1. תלמיד המתקשה להישאר במפגש. יש להשתדל להבין את הקושי שלו ולעזור לו להישאר במפגש. 2. קו-מנחה שמרגיש שהמשימה קשה לו כי היא דורשת ממנו להיות בתפקיד חדש.